Nog maar een paar dagen - Reisverslag uit Appingedam, Nederland van Loek Dalman - WaarBenJij.nu Nog maar een paar dagen - Reisverslag uit Appingedam, Nederland van Loek Dalman - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar dagen

Door: Demon Kalal

Blijf op de hoogte en volg Loek

28 Oktober 2012 | Nederland, Appingedam

De tijd tikt voort en nog zo veel te doen. Ruzie met social media. Gelukkig is Alida in de buurt. Nog wel... Wat moet ik zonder haar? Heb ik alle medicijntoestanden? Bijna. Iets met diarree, of eiglux iets TEGEN diarree mist nog. Wachtwoorden van alle noodzakelijke zooi. Dat dan weer wel. Kleding? Nee. Fietswinkels in Hanoi? Nee. Tickets? Ja. Visum? Nee, maar dat moet ter plekke. Bedenk me net dattik dat formulier nog moet invullen. Krediet-kaart? Hoop dattie op tijd op de deurmat valt. Alle vaccinaties? Nee, aankomende vrijdag de laatste, dat komt vast wel goed. Dra eerst maarrus een plefje en een testje hoek fotooz moet uppen.

Las ergens dat je 9 maanden voor vertrek moet beginnen met voorbereiden. Wellicht hebben die lui wel gelijk.

Het ECHTE aftellen is begonnen.

• 28 Oktober 2012 - 23:14

Alida:

Zoektocht social media verloopt moeizaam... enige agitatie van den reiziger is voelbaar maar ook hoorbaar; " niet logisch, raar! Hahaha... Ze kruipt maar lekker onder den wol. Veel plezier met de voorbereiding schat:)