Epiloog - Reisverslag uit Appingedam, Nederland van Loek Dalman - WaarBenJij.nu Epiloog - Reisverslag uit Appingedam, Nederland van Loek Dalman - WaarBenJij.nu

Epiloog

Door: Demon Kalal

Blijf op de hoogte en volg Loek

02 December 2012 | Nederland, Appingedam

Het is mooi geweest. Het "echte" leven heeft haar aanvang genomen. De afwas is gedaan. Mijn tas is opgeruimd. Alida en ik mopperen op elkander. De kat loopt miauwend om mijn enkels. Het weer is triest. De aardappelen (hoe zien die er ook al weer uit) moeten geschild. Maar ik douch onder een warme straal.

Nog een paar tips tot slot voor een ieder die ooit zoiets gaat doen. Reis licht, neem het minimaalste mee dat je denkt nodig te hebben en halveer dat dan weer. Bereid je voor, ruim voordat je vertrekt, kijk eens op de kaart, onderzoek wat er te doen is. Voor de rest 1 gouden tip: gaat heen en heb plezier !!! Vanaf vandaag ga ik sparen voor de volgende reis.

• 02 December 2012 - 12:15

Jenny:

Welkom terug. Ben heel benieuwd naar je verhalen als alles een beetje gezakt is. Geniet van elkaar en de vrije zondag.

Groetjes!

• 02 December 2012 - 12:59

Mik:

Dan kijk ik al uit naar je volgend je verslag: echt leuk om te lezen!

• 02 December 2012 - 15:13

Maja:

Hé Loek, welkom terug! Ik verwacht wel dat je gewoon doorgaat met berichtjes plaatsen, ik mag ze graag lezen ;-)

• 02 December 2012 - 19:39

Janosh Perikter:

Welkom terug in het land van de rijzende regen! Binnenkort maar eens plefje nuttigen om thuiskomst te vieren. Vraag me af hoeveel verhalen je nog over hebt na uitvoerige verslag.

Janosh

• 03 December 2012 - 15:50

Rijkes:

wel het was wel een echt loekiaans reisverslag, de vele situaties direct kunnen inbeelden hoe het gegaan zou zijn. Ben benieuwd wat binnen kort in ie hoofd schiet (sluimert dat Kkathmundu er nog steeds in;) ) maar kan ie vertellen dat afrika ook best wel het reizen waard is

veel plezier vandaag op het werk en hou het warm daar

Rijkes

Tags: terug