Voorbereiding 2 - Reisverslag uit Appingedam, Nederland van Loek Dalman - WaarBenJij.nu Voorbereiding 2 - Reisverslag uit Appingedam, Nederland van Loek Dalman - WaarBenJij.nu

Voorbereiding 2

Door: Demon Kalal

Blijf op de hoogte en volg Loek

07 Oktober 2012 | Nederland, Appingedam

Tussen 0900 en 1200 uur zou er iemand komen van de thuisvaccinatie.nl. 1145 uur belde er een aardige dame aan. Ik kon kiezen uit meerdere vaccinatie-programma's. Voor alle zekerheid maar de meest uitgebreide genomen. Dit betekende dat zij in alle 4 mijn ledematen 1 spuit moest planten. Verder tip en trix, maar ook recept voor pillen. Maandag de 15e komt "ze" langs op mun werk voor de volgende injectie.

Het begint ergens op te lijken.

Hein wist nog van nix. Maar ik had en heb zijn fiets nodig. 1 telefoontje verder en ik weet dat de staat van zijn fiets is: versnellingen werken niet en bagagedrager is stuk. Strax ff poolshoogte nemen en de ijzeren ros van de week naar een fietsenboer brengen.

• 03 November 2012 - 22:23

Hein:

Loek zit ergens high in the sky op weg naar Bangkok. Hij vliegt zelf niet want geen brevet(soms wel van onvermogen). In Bangkok hoopt ie ergens te eten in een niet angstig restaurant. Loek heeft zich erg goed voorbereid. Vrijdagavond, gister dus, moest ie nog ff een kaarthouder voor zijn fiets halen. Trouwens, die fiets moet ie nog kopen, huren, jatten of leasen in Hanoi. Komt vast wel goed. Loek spreekt best een beetje Duits, gaat daar dus goedkomen. Ik heb hem ooit de uitgang geleerd van het bijvoeglijk naamwoord in het Duits. Nou maar hopen dat ie een Duits sprekende vietnamees tegenkomt. Ho Chi Müller of zoiets.

Tags: vaccinatie, fiets