Nieuwe liefdes - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Loek Dalman - WaarBenJij.nu Nieuwe liefdes - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Loek Dalman - WaarBenJij.nu

Nieuwe liefdes

Door: Demon Kalal

Blijf op de hoogte en volg Loek

05 November 2012 | Vietnam, Hanoi

Gisteren vele tips mee gekregen aangaande enkele must DO's. Voor mij stond 1 doel voorop: Het verkrijgen van 1 stalen ros.

En ja, ik heb voor de komende 4 weken een nieuwe vriendin. Hanoi, en wellicht geheel Vietnam, kent geen verkeersregels. Toeteren is het toverwoord. Heerlijk tussen die chaos door gereden. Voor de fiets ook nog tabletje gescoord. Omdat het pinnen niet lukte samen met de verkoper, ik achterop 1 motorscooter, naar andere atm gescheurd. AAAHHHH. HELLUP. PANIEK. PEEUW PEEUW. Maar ik leef nog en het fietsen door Hanoi = gelijk een boswandeling.

Kilo's gezeik om genoeg geld uit een muur te trekken, maar uiteindelijk lukken doan. Uiteindelijk nog een verse liefde aangeschaft.

Weinig bijzonders, maar wel een dag onder de pannen.

• 05 November 2012 - 11:58

Jenny:

Wij willen een foto zien van je stalen ros.

Veel plezier, Jenny

• 05 November 2012 - 11:59

Heindalman:

Hey Loek!!

Mooi, een fiets is er. Ik word al jaloers op jou. Crossen door Hanoi en dan op weg door en naar het onbekende. Groet.

• 05 November 2012 - 12:40

Alida:

Das wel snel loek... ook nog wel twee nieuwe liefdes zeg! Maak er iets moois van.

Je eerste vriendinnetje:)

• 05 November 2012 - 13:00

Kairsutra:

Eens met Jenny. Tenminste zolang je multispaak-di-wielige niet uitvoerig beschreven is. Hoe krult het stuur? Hoe punt het zadel? Hoe roest het frame? Hoe ziet de dwarsdoorsnede van een framebuis eruit? Hoe draaien de trappers? Gebruikt ie een ingebouwde electriciteitscentrale voor de verlichting of toch batterijen? Hoe ziet een batterij er daar uit? Hoeveel kilowatt verbruikt de koplamp? Wat is de vorm van de lichtbundel? Welke kleur heeft het licht? Zoemt het wiel ok? Stapelt de bagage goed? Wat is de afkaatshoek van het neerdruppelende zweet?
    Je kunt niet roepen dat je een fiets hebt zonder deze essentiële vragen te beantwoorden!

Wat dat aangaat is een fiets een stuk spannender dan een tabletje...

• 05 November 2012 - 13:05

Kairsutra:

Hee, wacht... Dat vliegenpoepje links naast die hectare reclame, wat is dat? Eens proberen te raken met de muis... Het pijltje wordt een handje terwijl het het vliegenpoepje bedekt... Klik...

Het is een schoonheid!

dk

• 05 November 2012 - 13:20

Retepvosnul:

"geen verkeersregels. Toeteren is het toverwoord"
    Dus de enige aanpassing die jij moet maken is een toeter op je fiets?

Tags: Fiets, Atm, Tablet