Na 10 cm fietsen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Loek Dalman - WaarBenJij.nu Na 10 cm fietsen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Loek Dalman - WaarBenJij.nu

Na 10 cm fietsen

Door: Demon Kalal

Blijf op de hoogte en volg Loek

07 November 2012 | Vietnam, Hanoi

Werkelijk waar. Gisteren beetle laag gezeten, dus besloten om niet HEEL vroeg op te staan. Tegen 10en sta ik klaar om te vertrekken. Idd, lekke band. Bagage afladen. Plakzooi zoeken. H2O gekregen in bakje van hostel en... plakken maar. Na enig geklooi wassut zover, klaar om de band HARD op te pompen. U raadt ut al, lukt niet. Band er were af, binnen- en buitenband NOG een keer checken, maar nix. Band er weer op en wederom pompen. Weer halfhard. Zou ut ??? Idd, het onderste pieletje van de pomp bleek net niet goed aangedraaid.

Ondertussen = het 1/2 twaalf geweest. Zou ik binnen een halfuur op de fiets zitten ???

• 07 November 2012 - 08:47

Retep Vosnul:

Dat is behoorlijk indianententen. Voorband nog wel.
    Een hoop mensen zaten te wachten op een pica van het racemonster vol in beeld, maar zo hadden we het niet verwacht! Oke, save image.... open in photoshop.... rotate 180 degrees... luchtfiets..Mmmm

Ach, nu heb je het eerste spreekwoordelijke krasje in de lak ook gehad. Neemt wel iets van de magie van "het nieuwe" weg, maar aan de andere kant schept het ook weer een ... band.

Tijd om de fiets (en misschien de pomp) helemaal naar de sodemieter te antropomorfismen. Je weet dat menselijke attributen toekennen aan levenloze objecten vaak de levensduur ten goede komt.

Als iedereen met een paar voorstellen voor naamgeving komt!

• 07 November 2012 - 10:33

Willem:

Zo, het eerste bal(band) contact ervaren , das mooi !!! Nu de rest .hoe smaakt de thee Loek :-) naar meer ..... Leuke bike, made in holland? . Op naar het volgende contact . J

• 10 November 2012 - 19:12

Barbera:

Hey Loek leuk dat ik je op deze manier een beetje kan volgen
    Wil je wel geloven ik zat donderdag de hele dag in de oceans
    Genoeg tijd om na te denken en toen kwam jij ook in mijn gedachten
    Ik dacht wat is het tijdsverschil met hier en hoe zal het met z'n
    suiker zijn want dat kan best wat van regel zijn dacht ik
    Haha jaja waar ik allemaal wel niet aan denk moet al je verhalen
    Nog lezen heb alleen dit verhaal van je lekke band gelezen
    Maar wat leuk dat je dit bijhoudt ik hoop dat je het verder naar je zin hebt
    Groetjes van Barbera en fam

Tags: Lekke band