...het weer - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Loek Dalman - WaarBenJij.nu ...het weer - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Loek Dalman - WaarBenJij.nu

...het weer

Door: Demon Kalal

Blijf op de hoogte en volg Loek

22 November 2012 | Thailand, Bangkok

Niets zo veranderlijk als... Hein had het al opgeschreven.

Tijdens de treinrit bedenk ik mij dat ik wel in Don Muang kan uitstappen en een late vlucht naar Phuket kan gaan nemen. Ik vraag de conduteuren of zij Priscilla daar van de trein willen halen. Ik snuffel nog wat rond en kom tot de conclusie dat Koh Samui interessanter is. Op dat moment krijg een email van Rijkes met exact diezelfde info. Ik ga terug naar de conducteuren en vertel ze dat ik toch op Hua Lamphong (Bangkok centraal) wil uitstappen.

Ik scoor een ticket voor de n8trein (2250 uur) naar Surat Thani en krijg te horen dat mijn fiets niet meekan. Als in een echte roadmovie waarin de hoodrolspelers tot elkander veroordeeld zijn, tegen wil-en-dank, maar elkaar af-en-toe ook uit het oog verliezen (en elkaar uiteindelijk wel weer tegen gaan komen en gaan liefhebben), laat ik Priscilla 8er bij de left-lugage. Zal ze er volgende week nog staan ???

Ik eet wat voer op straat (letterlijk, auto's scheuren rakelings langs mijn tafeltje) en kom in gesprek met een Duitser. Hij vertelt (ook) dat Koh Samui een prima plek is om alle geneugten van het strandleven te ervaren.

Zoveel goede berichten, geen Priscilla, dit kan niet goed gaan !!!

  • 22 November 2012 - 17:27

    Retep Vosnul:

    Klinkt als een uitstekende ausflug. Soms moet je ook gewoon de boel de boel laten en zeggen "phuket!!"

  • 22 November 2012 - 19:46

    Jh:

    surf on the beats, was dat niet dik deel in orde? ben benieuwd of de surf cultuur aldaar surfmuziek in de traditionele zin van het woord luistert of de lokale zuidoost variant ervan! kortom hoe klinkt het ubehauptman?!!! oh ja : tof dat je doet wat je doet! gr JH

  • 22 November 2012 - 21:53

    Hein:

    Koh Samui, Phuket, what ever, jij bent je baas. Priscilla zal op je wachten, misschien huilend onder een vreemde fiets, iets verderop, ze zal er zijn . Dan zal ze je weer dragen door de straten van Bangkok. Downlod Dick Dale, en op zijn ritme de golven bestijgen en floating to the beach. Mijn jaloerse inside stemmetje steekt weer op en teistert mijn hersenpan met zijn monotone stemgeluid: wat doe je in gotsnaam nog in Apppingedam?!!!

  • 22 November 2012 - 22:34

    Retep Vosnul:

    Hebben we het "dick" deel al lang niet besproken bij de sectie orchideeën? Ah Phuket...
    Plaatsnamen in Thailand en "gratuitous innuendo".. Phuket, Bang-kok...

Tags: trein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Hanoi - Bangkok

Fietsend, bussend en treinend van Vietnam, via Laos naar Thailand.

Recente Reisverslagen:

02 December 2012

Epiloog

30 November 2012

Afscheid

29 November 2012

Nam Tok

28 November 2012

Sacrilège

27 November 2012

Brug, deel II
Loek

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 28175

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 01 December 2012

Hanoi - Bangkok

Landen bezocht: