Brug - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Loek Dalman - WaarBenJij.nu Brug - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Loek Dalman - WaarBenJij.nu

Brug

Door: Demon Kalal

Blijf op de hoogte en volg Loek

27 November 2012 | Thailand, Kanchanaburi

Voordat ik op de trein stap ontmoet ik Mick op het station in BKK. Hij heeft ook een fiets en weet net als ik niet waar het ding op de trein te mieteren. Wij krijgen ieder onze eigen wagon.

In Kanchanaburi besluit ik uit te stappen. Eerst een guesthouse vinden. Wat rondhangen en dan nog 2 dagen fietsen. Mick stapt ook uit de trein en we praten over slaapmogelijkheden. Beide willen wij graag een plek áán de Kwai. Op alle plekken waar touristen tezamen komen staan locals je op te w8en om een goede slaapplek, touristische attractie, of whatever te laten zien. Dat is nu niet anders. Enkel wij arriveren vroeg, dus tijd zat, en wij hebben beide een fiets en zijn (dus) selfsupporting aangaande vervoer. De jongen in de tuk-tuk is bereid ons naar een guesthouse aan het water te loodsen. Een werkelijk pr8ige locatie en wij happen beide direct toe.

We besluiten tezamen deze middag "The Bridge" te gaan bekijken. Eerst geef ik een zak met vuile was af bij een guesthouse-dame. Wanneer ik vraag wanneer het

  • 29 November 2012 - 16:24

    Kairsutra:

    "... vuil er volgens haar ongeveer uitgeweekt/-geranseld kan zijn, krijg ik het onvermijdelijke "no problem" en draait ze zich om. Priscilla rukt aan mijn arm; ik typ later wel verder. Eerst op naar de brug!"

    Ik dacht ik vul het maar even voor je aan...

    Veel plezier op de fiets!

    Of ben je in mid-typ neergeslagen en is een onbekende er nu met je tabletje en op Priscilla vandoor? U leest het morgen! Hier op deze site! Stay tuned! Zap niet weg! (Ja ja, cliffhangers moet je goed onderstrepen...)

    dk

  • 29 November 2012 - 16:37

    Retep Vosnul:

    ... Wanneer het huis instort?
    ... Wanneer het mij doordringt hoe zinloos het bestaan eigenlijk is en ik er een punt achter zet?
    ... Wanneer heteluchtkachel kortsluit?
    ... Wanneer hettentettententententoonstellen?
    ... Wanneer het genoeg geweest is met dat geblog?
    ... Wanneer het digitale equivalent van onzichtbare inkt nu eens uitgevonden gaat worden?

    Leuke foto van The River Kwai over The Bridge Over the Sky!

  • 29 November 2012 - 16:39

    Loek Dalman:

    De HUIDIGE (donderdagavond 2233 uur) waarheid = dat morgenochtend om 0719 uur er een trein vertrekt richting bangkok. 1-tje die ik NIET mag missen. de enige trein waarop priscilla mee mag / kan. andere reis-opties zijn er niet.

    de reisverslagen zijn geüpdate tot en met 27 november. momenteel = het reeds 29 november. waar was ik ??? waar ben ik ??? wat is er gebeurd ??? gaat het goed met mij ???

    w8 uw meel af met een waarbenjij-updeet en wellicht volgt het antwoord voordat ik voet op nederlandche bodem zet.

    clifhanger. cliffhanger. clifffhanger.

Tags: bridge, kwai, river

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Kanchanaburi

Hanoi - Bangkok

Fietsend, bussend en treinend van Vietnam, via Laos naar Thailand.

Recente Reisverslagen:

02 December 2012

Epiloog

30 November 2012

Afscheid

29 November 2012

Nam Tok

28 November 2012

Sacrilège

27 November 2012

Brug, deel II
Loek

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 28172

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 01 December 2012

Hanoi - Bangkok

Landen bezocht: