Herkansing - Reisverslag uit Mai Châu, Vietnam van Loek Dalman - WaarBenJij.nu Herkansing - Reisverslag uit Mai Châu, Vietnam van Loek Dalman - WaarBenJij.nu

Herkansing

Door: Demon Kalal

Blijf op de hoogte en volg Loek

11 November 2012 | Vietnam, Mai Châu

De rolluiken zijn open en grijze dag kijkt mij aan. Dat scheelt zonnebrandcreme. Het Bugno-verzetje heeft een beetje haar tol ge-eist en echt snel gaat het heden ochtend dan ook niet. Er w8 mij een relatief vlakke etappe (maar dat d8 ik gisteren ook) dus ik zou het zuur rustig uit mijn benen kunnen gaan fietsen.

Tijd om mijzelf een trap(per) onder mijn reet te geven en verder spullen te gaan pakken, het loopt al tegen 88.

Ba Thuoc, here I come.

• 11 November 2012 - 02:13

Retepvosnul:

Have a good one !

• 11 November 2012 - 05:11

Kairsutra:

taktaktak!
    even inspelen op een oude herinnering om eventuele molshopen het hoofd te bieden.
    net brug over maas-waal kanaal genomen. = mini molshoop van binnencategorie.
    tot volgende verslag! ben benieuwd waar vandaag de kapper om de hoek komt...