Dolfinarium Harderwijk - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Loek Dalman - WaarBenJij.nu Dolfinarium Harderwijk - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Loek Dalman - WaarBenJij.nu

Dolfinarium Harderwijk

Door: Demon Kalal

Blijf op de hoogte en volg Loek

25 November 2012 | Thailand, Ko Samui

Als het regent dat het zeikt,
Naar ...

Een dag waarop ik mijn vetrek voorbereidt. Morgenochtend fietsen en dan asap dit oord verlaten.

Naïviteit, dat verwijt de dame mij. De dame aan wie ik vraag hoe vroeg het ontbijt begint en òf ik reeds in alle vroegte een motorscooter kan huren. Ik vertel haar dat ik na het mountainbiken de boot neem en naar het treinstation afreis. "Yoe no cen do." Dat gaat prima denk ik. Zij wil graag tickets voor mij regelen. Jaja, en ik extra betalen. "Train verrie foel !!!" Tuurlijk twijfel ik aan deze opmerking en terwijl ik tegenover haar zit check ik Thaise spoorwegen site. Die geeft exact dezelfde info. "You better teek bus." Dit had ik niet verw8, maar het voordeel van de bus is, die vertrekt op het eiland, rijdt de ferry op en scheurt door naar Bangkok. 1730 uur vertrek en in alle vroegte om 0500 uur aankomen. Een nieuw plan is geboren.

Tags: il pleut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Samui

Hanoi - Bangkok

Fietsend, bussend en treinend van Vietnam, via Laos naar Thailand.

Recente Reisverslagen:

02 December 2012

Epiloog

30 November 2012

Afscheid

29 November 2012

Nam Tok

28 November 2012

Sacrilège

27 November 2012

Brug, deel II
Loek

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 28177

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 01 December 2012

Hanoi - Bangkok

Landen bezocht: