Het zal het weer zijn... - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Loek Dalman - WaarBenJij.nu Het zal het weer zijn... - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Loek Dalman - WaarBenJij.nu

Het zal het weer zijn...

Door: Demon Kalal

Blijf op de hoogte en volg Loek

26 November 2012 | Thailand, Ko Samui

Wat loopt u nu weer te lullen ??? Het weer ??? Ja, lieve mensen, iets of iemand moet de schuld krijgen. Zelf ben ik immers feilloos. Een vers plan is gerezen. Wèl naar BKK, maar dan direct doorreizen naar Kanchanaburi.

Thuis in Nederland een Alida die op mij w8. In BKK een Priscilla die ongeduldig wordt. Zoals Kairsutra in zijn reactie over mijn vorige avontuur reeds schreef: Een jaloers kreng die Priscilla. Een dame die met de plaatselijke weergoden een dealtje heeft gesloten om mij van andermans pedalen af te houden. Hij wedt zelfs dat haar bevallige wielen tegen elkaar indraaien.

Wat moet ik ??? Ik moet fietsen !!!

Rond de rivier de Khwae Noi, voor velen bekend onder de naam Kwai, schijnt een mensch pr8ig te kunnen peddelen. Ik weet dat het eiglux nix voorsteld, doch ik wil "Le Pont de la rivière Kwaï" graag met eigen ogen aanschouwen.

Nu hopen dat ik Priscilla weer in het gareel krijgen. En Alida, schat, wij gaan binnenkort die wereldberoemde film over deze brug aanschouwen.

1 vlieg, klap 2 ???

  • 26 November 2012 - 21:48

    Jannie:

    loek dit was toch een fiets vakantie? neem je voor mij een puteolate mee

    groet jannie

  • 27 November 2012 - 02:04

    Loek Dalman:

    Jazeker, een wilde puteo !!! Die fiets, mijn Priscilla, werkt niet echt mee. Ga strax nog 2 à 3 dagen peddelen bij de Kwai.

Tags: Khwae Noi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Samui

Hanoi - Bangkok

Fietsend, bussend en treinend van Vietnam, via Laos naar Thailand.

Recente Reisverslagen:

02 December 2012

Epiloog

30 November 2012

Afscheid

29 November 2012

Nam Tok

28 November 2012

Sacrilège

27 November 2012

Brug, deel II
Loek

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 28176

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 01 December 2012

Hanoi - Bangkok

Landen bezocht: